top of page

Handelsbetingelser

Bilplejebilrens.dk

Når du bestiller tid hos Bilplejebilrens.dk, accepterer du samtidig vores handelsbetingelser.

 

Priser

Alle priser vises både inklusiv og eksklusiv moms, da vi servicerer både private og erhvervskunder. Den endelige pris inklusiv moms fremgår altid inden du godkender din booking. Eventuelle rabatter og kampagnekoder fratrækkes undervejs i bookingprocessen, så du kan se den fulde pris.

 

Betaling

Bilplejebilrens.dk (SteamGreen ApS) modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay.
Betalingen trækkes først, når arbejdet er udført.
Alle beløb er i danske kroner og inkl. moms. Vi opkræver ikke kortgebyr.

Du kan også betale med faktura mod et administrationsgebyr på 29 kr. Kontant betaling til vores medarbejdere er ikke muligt.

 

Booking

  • Booking kan kun ske via www.bilplejebilrens.dk.

  • Kundeservice er tilgængelig på telefon, mail og chat mandag til fredag kl. 09.00 – 16.00.

  • For nye kunder opkræves et engangsoprettelsesgebyr på 99 kr.

 

Ændring eller aflysning

  • Du kan ændre eller aflyse din booking senest 24 timer før den aftalte tid via mail til info@steamgreen.dk.

  • Ved aflysning senere end 24 timer før, opkræves et gebyr på 350 kr.

  • Ved udeblivelse betales det fulde beløb.

  • Vi kan i særlige tilfælde flytte din tid af logistiske årsager. Rykkes din booking med mere end 60 minutter, får du besked via mail, SMS eller telefon.

Hvis du selv er forsinket, venter vi i op til 15 minutter, hvorefter vi fortsætter til næste opgave.

 

Forsinkelser

Der kan opstå forsinkelser pga. trafik, vejr eller andre uforudsete forhold. Er vi mere end 30–60 minutter forsinket, får du besked pr. SMS, mail eller opkald.

 

Praktiske forhold

  • Der skal være plads til, at vores servicebil kan holde ved siden af eller tæt på din bil.

  • Du skal sikre, at vores medarbejder får udleveret nøglen på det aftalte tidspunkt.

  • Du modtager en SMS eller et opkald 5–30 minutter inden vi ankommer.

 

Skader og ansvar

  • Før arbejdet starter, skal du som kunde gennemgå bilen sammen med vores medarbejder og påpege eventuelle eksisterende skader.

  • Efter endt behandling skal bilen igen gennemgås sammen med medarbejderen.

  • Skader skal meldes straks og senest inden for 12 timer til info@steamgreen.dk eller på tlf. 70 60 56 36.

 

Bilplejebilrens.dk kan ikke holdes ansvarlig for:

  • skader der skyldes almindeligt slid, ælde eller brug.

  • skader, der ikke er dokumenteret at være forårsaget af vores behandling.

Kunden er ansvarlig for at dokumentere bilens stand før og efter behandlingen, hvis man ikke selv er til stede.

 

Ekstra services og tilvalg

Hvis din bil er mere beskidt end normalt, kan der pålægges ekstra betaling.
Ekstra services som sæderens, voksbehandling, fjernelse af hundehår mv. kan aftales med vores medarbejder eller kundeservice.

Det er kundens ansvar at bestille den korrekte bilstørrelse og de ønskede tilvalg. Bestilles der forkert, kan vi efterfakturere differencen.

Efter indvendig rens kan sæder være fugtige i 1–3 timer afhængigt af vejret.

Fortrydelsesret

Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.
Hvis arbejdet er bestilt til udførelse inden for perioden, udløber fortrydelsesretten, når arbejdet er fuldført.

Hvis du fortryder, efter arbejdet er påbegyndt, kan vi kræve rimelig betaling for det udførte. Dette kan udgøre mellem 50 % og 100 % af prisen, dog minimum 350 kr.

 

Medlemskab og abonnement

  • Medlemskaber er personlige og kræver mindst 2 behandlinger om året. Ellers opkræves differencen til normalpris.

  • Abonnementer trækkes automatisk og kan opsiges eller sættes i bero ved skriftlig henvendelse til info@steamgreen.dk.

  • Fordele, rabatter og vilkår fremgår af hjemmesiden.

 

Gavekort og rabatkoder

  • Gavekort er gyldige i 36 måneder fra købsdatoen og kan fortrydes i 14 dage, hvis de ikke er indløst.

  • Rabatkoder er gyldige i 30 dage fra udstedelsesdatoen.

 

Reklamation

Da der er tale om ydelser og ikke varer, gælder købelovens reklamationsret ikke.
Eventuelle fejl eller mangler skal meldes straks og senest 12 timer efter udførelse til info@steamgreen.dk med billeder og beskrivelse.

Udgifter til lånebil eller alternativ transport dækkes ikke, medmindre andet er aftalt skriftligt.

 

Forsikring

Både vores medarbejdere og kundens bil er dækket af forsikring under arbejdet.

 

Persondata

Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere ydelsen (navn, adresse, telefonnummer, e-mail).
Dine oplysninger opbevares i op til 5 år og deles kun med samarbejdspartnere, som understøtter vores drift.

Vi kan kontakte dig med nyheder og tilbud. Du kan altid framelde dig via afmeldingslink eller ved at skrive til kundeservice.

 

Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage, kan du kontakte os på info@steamgreen.dk.
Kan vi ikke finde en løsning, kan du som forbruger henvende dig til:
Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg
(www.forbrug.dk).

 

Er du bosat i et andet EU-land, kan du klage via EU-Kommissionens klageportal: ec.europa.eu/odr.

 

Ved booking på Bilplejebilrens.dk accepterer du disse handelsbetingelser.

Bilplejebilrens.dk er en del af og drives af:
SteamGreen ApS

CVR: 43252569
Baldersgade 4, 2200 København N

Email: info@steamgreen.dk

Uforpligtende tilbud

Udfyld formularen nedenfor for spørgsmål eller konsultation

Tak for din besked - vi svarer indenfor et par timer :)

BilplejeBilrens.DK

Adresse

Åbningstider

Tlf.

Bilplejebilrens.dk er en del af og opereres af SteamGreen ApS. CVR: 43252569

Udkørende bilrengøring hos dig

Mandag - Søndag: 9.00-17.00

Betaling
MobilePay
bottom of page